C++ pamati

2010-01-15 22:17:56
ja reiz kritizeejam..
-par wchar_t nav vajadziibas rakstiit, ja nav nekas par to zinaams, ar vinju un vispaar unicode supportu uz dazhaadaam platformaam ir diezgan sarezhgjiiti..
-mainiigo nosaukumi var saakties arii ar _ (iespeeja, ka CRT globaali defineetajiem objektiem(mainiigajiem,konstanteem u.tml) uzdursies kaads iesaaceejs taapat ir nieciiga, it iipashi, ja mainiigo nosaukumi ir latvieshu valodaa..)
-dereetu pastaastiit par iipasho charu "\", kuru vienu atstaat nevar un jaapiemin, ka chariem, kas atrodas peec shii, jaapieveersh liela uzmaniiba, lai dabuutu veelamo rezultaatu ('\\'-backslash,'\t'-tab etc.)
"+= operācija pieskaita labajai pusei kreisās puses vērtību" - driizaak kreisaas puses mainiigajam labaas puses veertiibu pieskaita.
tad veel "++" atrashanaas vieta ir diezgan svariiga (ja reiz par shaada veida operatoriem staastiits)..

bubu, par dazhiem taviem kritizeejumiem vareetu piekasiities. :)
pret "patiesībā tiek saglabāts skaitlis 314159" tu liec "tiek saglabāts skaitlis binārā sistēmā" - informaacijas kodols neatshkjiras, autors neteica kaa un kur tiek saglabaats tas skaitlis.
2010-01-15 13:11:42
Man kritizējumi:

Kompilatori rakstās ar īso "a".

Visual C++ ir bezmaksas variants. Dev-C++ ir ļoti novecojusi lieta, kuru NEKAD nevajag ņemt. Daudz labāks variants ir Code::Blocks IDE. http://www.jasonbadams.net/20081218/why-you-shouldnt-use-dev-c/

"taču patiesībā tiek saglabāts skaitlis 314159" - nav taisnība. Patiesībā tiek saglabāts skaitlis binārā sistēmā (10^n summas, kur n ir vesels skaitlis - arī negatīvs).

"long - aizņem 2 reiz vairāk vietas" - nav vienmēr tiesa. Tā ir taisnība tikai DOS'a 16-bitos, vai ne-LLP64 modelī x86_64 arhitektūrai (GNU/Linux vidē, piemēram, taču ne Windows'am x64): http://en.wikipedia.org/wiki/64-bit#Specific_data_models

"main fjai vienmēr ir jāatgriež 0." - nav tiesa. Var atgriezt jebkuru citu veselu skaitli. Pie tam main funkcijai C++ standartā vispār var nebūt return'a. Kompilators pats uzģenerēs kodu, kurš atgriezīs 0.

"bet uzreiz konsole aizvērsies un jūs pat nepaspēsiet to ieraudzīt. " - tāpēc normālās IDĒ's (Visual C++, Code::Blocks, utt) programmu var palaist tā, lai tā neaizver konsoles logu (Visual C++'ā Ctrl+F5). Un nekādi maģiski getch nav vajadzīgi.

Nepareizs skaidrojums par klasēm un struktūrām, t.i. par to atšķirībām. Arī struktūrā var taisīt funkcijas, un arī struktūrā var būt privāti memberi, konstruktori un destruktori. Atšķirība no klasēm un struktūrām ir TIKAI un VIENĪGI tās defaultajā redzamībā un defaultajā mantošanas redzamībā. Klasēm tie ir private, struktūrām public.
2010-01-13 11:47:42
Ar autora atļauju pārpublicēju šo pamācību, kas tika rakstīta 2005.
« iepriekšējā 1 no 1 nākošā »

Aptauja

Vai 2018. gadā strādāji pie kādas spēles? [0]


Citas aptaujas

Autorizācija

Lietotājs

Parole


Reģistrēties Aizmirsi paroli?