Nu GUI jau var skinot. Un nelielas problēmas ar .X formātu ir
viesis
2010-01-19 15:31:46
notesteeju.. it kaa lietot ir sameeraa vienkaarshi, bet 2 lietas nav patiikamas:
x meshu importeetaajs nepareizi nosaka kopeejo animaaciju garumu ne-microsoft meshiem
un tas gui... speelees taadu lietot nevar, nezinu gan, cik viegli savu tur taisiit, bet nebija tam laika..
viesis
2010-01-16 15:55:53
lol..
cubemapus aizstaat var ljoti viegli ar sphere mapiem un modelju supports tur ir pietiekams (x, mdX, b3d, ms3d)
viņam ir ļoti daudz trūkumu, dēļ kāviņu izmantot komerciālām spēlēm ir baigi grūti. Piemēram, CubeMap supporta trūkums, un praktiski neiespējami importēt failu ar normālu animāciju
viesis
2010-01-15 17:37:22
es vairaak gribeetu, lai vinji editoru uzlabo, buutu eertaaks lielaam speeleem..
x meshu importeetaajs nepareizi nosaka kopeejo animaaciju garumu ne-microsoft meshiem
un tas gui... speelees taadu lietot nevar, nezinu gan, cik viegli savu tur taisiit, bet nebija tam laika..
cubemapus aizstaat var ljoti viegli ar sphere mapiem un modelju supports tur ir pietiekams (x, mdX, b3d, ms3d)