Ziņas

Noskaidroti konkursa “Beidz runāt, sāc darīt 11” uzvarētāji

Noskaidroti konkursa “Beidz runāt, sāc darīt 11” uzvarētāji

Linda Strazdiņa, 28.04.2022

27. aprīlī “TechChill 2022” ietvaros tika apbalvoti konkursa “Beidz runāt, sāc darīt 11” uzvarētāji. Šogad gan pēc žūrijas vērtējuma, gan publikas balsojuma pirmo vietu vienbalsīgi ieguva laame veidotā spēle “I'm not a robot”.

Žūrijas vērtējumā otro vietu ieguva “Moonaria” no Neguli, ImbaMarines, Shiferius, Uniblack, Wild Wow, Ogotu un Medniex.

Svukārt trešajā vietā atstājot “Rush of War” no FancyHat.

Publikas balsojumā otrās un trešās vietas ieguvējām citas spēles nepievienojās, vien esošajām nomainījās to pozīcijas, attiecīgi otro vietu ieņem “Rush of War” un trešo “Moonaria”.

Ierastā LSIA balvu fonda vietā, atšķirībā no citiem gadiem, tas netika sadalīts starp uzvarētājiem, bet tika ziedots ziedot.lv projektam “Ukrainas cilvēkiem”. Arī publikas balsotāji, ierastā balvu fonda izveides vietā tika aicināti ziedot kādam no labdarības projektiem un šādā veidā kopā tika ziedoti 1501,71 EUR Ukrainas atbalstam.

Šogad konkursam tika pieteikti 10 spēļu projekti, ar kuriem varat iepazīties BRSD 11 itch.io lapā. Spēles vērtēja starptautiska žūrija: Agate Ambulte (“Digitālā inovāciju parka” un “Liepājas tehnoloģiju klāstera” valdes locekle), Irina Ganeviča (UX pieredze digitālo produktu dizaina jomā, strādā "Citrix" un "Riga TechGirls" biedre), Tims Kullings (Tim Cullings) ("Global Game Jam" izpilddirektors, "Sietlas neatkarīgo izstrādātāju" prezidents un IGDA biedrs), Otts Madis Ozolits (Ott Madis Ozolit) (starptautiska pieredze nozarē kopš 2003. gada) un Ari Arnbjornsons (Ari Arnbjörnsson) ("Unreal Engine" evanģēlists, spēļu programmētājs ar vairāk ka desmit gadu pieredzi).

Konkursu jau 11. gadu rīkoja LSIA ar mērķi veicināt video spēļu izstrādes nozari Latvijā un mudināt ikvienu izstrādātāju publicēt savu spēles projektu.

Līdzīgi raksti:

Autorizācija

Lietotājs

Parole


Reģistrēties Aizmirsu paroli